خفت ترین سایت ایران کلیک کنید

۱۳۸۷ بهمن ۲, چهارشنبه

عادل فردوسی پور و تحریم برنامه نود


عادل فردوسی پور و تحریم برنامه نود 90
فردوسی پور در آخرین جملات خود در پایان برنامه این هفته با ابراز امیدواری در خصوص تصادفی بودن مشکل قطع اس ام اس ضمن خداحافظی تلویحی با بینندگان گفت: «اگر عمری باقی باشد و بتوان از این صندلی از حق دفاع کرد تا هفته آینده شما را به خدا می‌سپارم».

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه این هفته نود موضع سکوت را در قبال درگیری‌های هفته گذشته اعلام کرد.
در حالی که انتظار می‌رفت «نود» یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های خود را دوشنبه شب تجربه کند، عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه این هفته خود گفت: «هفته گذشته هفته‌ای پر از حوادث عجیب و غریب بود اما فعلا مصلحت دیده نشده که در این مورد صحبت کنیم».
این درحالی است که سیستم ارسال پیام کوتاه نود نیز به گفته مجری این برنامه دچار اختلال است، همچنین فردوسی پور از کوتاه‌تر بودن برنامه این هفته خبر داده است.
در پایان برنامه درحالی که برای اولین بار به جز کارشناس مستقل داوری (نصیرزاده) هیچ میهمانی در برنامه نود حضور نداشت، اعلام شد که چنانچه بخشنامه فدراسیون رسمی باشد،‌ هفته آینده به این مسایل پرداخته خواهد شد. همچنین در پایان این برنامه «امیرحاج رضایی» کارشناس فوتبال نیز از طریق تلفن نسبت به این موضوع ابراز تاسف کرد.
در عین حال فردوسی پور در آخرین جملات خود در پایان برنامه این هفته با ابراز امیدواری در خصوص تصادفی بودن مشکل قطع اس ام اس ضمن خداحافظی تلویحی با بینندگان گفت: «اگر عمری باقی باشد و بتوان از این صندلی از حق دفاع کرد تا هفته آینده شما را به خدا می‌سپارم».
گفتنی است درپی درگیری‌ میان مسئولان تربیت بدنی با عوامل برنامه نود و تحریم این برنامه تلویزیونی از سوی فدراسیون فوتبال،‌ افکار عمومی توجه بیش از پیشی نسبت به این برنامه نشان داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خفن ترین سایت جهان